Gràcies a totes les families i alumnes que vàreu anar a la Cursa el passat diumenge a gaudir de la diada corrent i fent escola. Enhorabona!Monalco som tots !!!
Gràcies a totes les families i alumnes que vàreu anar a la Cursa el passat diumenge a gaudir de la diada corrent i fent escola. Enhorabona!Monalco som tots !!!
Aquest curs el Col·legi Monalco ha obert les portes amb moltes millores, el centre ha aprofitat les vancances d’estiu per a reformar i millorar alguns espais del centre.Així, el passat 12 de setembre els nens i nenes de les classes de P4 i Cicle Inicial estrenaven aules noves, més àmplies, modernes, funcionals i acollidores. Seguint la línea de les noves aules de p3. L’ escola aposta dins el seu projecte pedagògic TOTS per innovar en tots els ámbilts netodológic i d’ espais.D’altra banda, també s’han fet arranjaments als patis i menjadors.Al Col·legi Monalco s’imparteix formació per a nens de 0 a 16 anys, el centre disposa de llar d’infants, infantil, primària i secundària. El centre acompanya l'alumnat de manera personalitzada, a través d’una formació humana i amb maduresa intel·lectual. Les inscripcions a la llar estan sempre obertes.
Després de molts anys de conviure tots plegats, un curs més acomiadem una altre promoció d’alumnes que ja formen part de la història de la nostra escola. A tots molta sort!
Divendres vam acomiadar el curs amb totes les nostres famílies de la Llar, amb una festa on els nostres petits i petites van gaudir d’allò més.
Els nens i nenes de cicle inicial ens ho hem preguntat al llarg d’aquest curs. Gràcies a vosaltres, pares i mares, ja ho tenim una mica més clar! A través de les vostres explicacions i tallers hem pogut viure en primera persona el dia a dia dels vostres oficis! Guardarem a la nostra memòria tots aquests bons consells que ens heu anat donant. Ens ha quedat molt clar que l’ofici que triem ens ha d’agradar, d’aquesta manera sempre anirem amb un somriure i gaudirem de la nostra feina, sigui la que sigui! Moltes gràcies per navegar junts!
Les nostres jugadores han fet un gran paper a les finals celebrades a Reus el passat cap de setmana. L'enhorabona a totes!! Felicitats als pares, i sobretot a les jugadores: Paula Morera, Paula Lopera, Paula Jiménez, Andrea Gil, Júlia Rulló, Gina Marsinyach, Yessenia García, Irina Estrada, Carlota Colell i Mar Morón.
Tots aquells documents descarregables:
Us informem de les activitats que realitzarem a
l'escola durant el mes de
