Júlia Amat, Carles Carner, Mar Morón, Alex Mellado, esportistes més destacats en els Premis Neptú d’aquest any.Enhorabona!
Júlia Amat, Carles Carner, Mar Morón, Alex Mellado, esportistes més destacats en els Premis Neptú d’aquest any.Enhorabona!
Felicitem el Martí Escolà Serra, de 2n de primària, i el Guillem Torres Duran, de 4t d’ESO, per haver estat seleccionats en el 14è premi Sambori de narrativa. Són els millors textos de l’Anoia, Garraf, Baix i Alt Penedès. El divendres vinent sabrem si van a la final de tot Catalunya. Enhorabona!
Els nostres equips de bàsquet, futbol sala i poliesportiu estan un any més gaudint i competint dels Jocs Escolars de l’Anoia.Avui, en la jonada d'atletisme benjamí, hem aconseguit vuit podis. Enhorabona!
Després de moltes hores de feina, vam lluir una nova comparsa pels carrers d’Igualada.Amb disfresses molt pirates, amb l’espectacular vaixell, i amb unes coreografies molt ben preparades, vam ballar sense parar.El millor de tot, el bon ambient de la família Monalco.Moltes gràcies a tots els qui ho vau fer possible.L’ampa som tots!
I com a cloenda de la setmana STEAM, els nostres alumnes han gaudint d'un passeig tecnològic pel bosc de les emocions.Ens agafem de la mà i ens connectem per entrar en un món d'emocions que ens ajuden a créixer com a persones.
CONSTRUÏM UN MÓN MILLOR.Qualsevol conflicte es resol amb respecte, tolerància i diàleg.A l'escola hem celebrat aquest dia amb il·lusió i participació de tots els alumnes i professors.
Tots aquells documents descarregables:
Us informem de les activitats que realitzarem a
l'escola durant el mes de
